Jom Click

Rabu, 24 Mac 2010

Betul2 penat!!

Alhamdulillah..akhirnya dapat jugak aku siapkan 3 lab report untuk minggu ni.memang penat teramat.bayangkan dalam waktu yang singkat aku terpaksa siapkan 3 report yang setiap satunya hampir mencecah 3000 words.aku pun xsangaka yang aku boleh siapkan semua lab report tu.dah la hujung minggu pergi field trip dan xcukup masa untuk berehat dah terpaksa siapkan smua report tu.memang penat sangat2.nasib baik dlm lecture aku xtersengguk walaupun beberapa kali mata hampir terpejam.melihat rakan2 kuliah yang gagah mendengar lecture, aku tiba2 bersemangat nak dengar.dan pernah juga terdetik di hati aku untuk skip je kelas sebab xtahan sangat mengantuk.hu3..memang horor gle minggu ni!!


Ni baru sekali utk sem ni aku kena siapkan byk lab report sekaligus (walaupun sem lps lagi teruk daripada ni).hurm...minggu2 seterusnya macam mana la agaknya.ditambah plk dengan field trip report yang total word 6400 dengan lab report yang berderet nak kena buat + assignment + mid term test..huh..xtau la macam mana nasibku nanti..2hb ni dh start cuti smggu..nk blk ke tak?kalau blk memang konfem la xsempat siapkan report..hurm..mungkin kali ini aku terpaksa berkorban..moga Allah memberkati diri ini..Ya Allah..permudahkan perjalanan hidupku ini..



0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...