Jom Click

Khamis, 26 Mei 2011

Terima Kasih Allah

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah..settle jugak akhirnya kesemua assignment2ku.xsangka masa berlalu dengan pantasnya.dan xsangka jugak assignment2 yang aku pikir xdapat buat akhirnya siap jugak.bila tengok balik hasil kerja yang dibuat terdetik di hati 'Eh..bila masa aku buat report ni?'.terkejut sebab sebelum buat tu bukan main susah lagi nak cari idea nak tulis dalam report ni..hurm..ape2 pun aku bersyukur padaMu Ya Allah kerana memudahkan segala pekerjaanku.tanpaMu manakan bisa aku mendapatkan idea dan ilmu untuk menyiapkan semua kerja2ku. Terima Kasih Ya Allah..

Dan Dialah Allah, tidak ada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, bagi-Nya lah segala puji di dunia dan di akhirat, dan bagi-Nya lah segala penentuan dan hanya kepada Nya lah kamu dikembalikan. (Surah al-Qasas:70)

2 ulasan:

azian azman berkata...

aku tak siap abstract lagi..sabarlah wahai hati..

eilah_1912 berkata...

skit je tu..lps ni tamat la riwayat assgnmnt.rase sedih lak nk tgglkan monash..hu3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...